Hur kontaktar jag kundsupport?

  • På grund av väldigt hög belastning har vi för närvarande längre svarstid än önskvärt och beklagar givetvis detta. Vi behandlar dock alla inkomna ärenden, i turordning, åtgärd sker utefter datum ärendet sändes in, därmed bör man inte skicka samma ärende mer än en gång då det dessvärre förlänger handläggningstiden, vi tackar för visat tålamod. 

    Har du frågor om betalningar, autogiro, faktura eller andra ekonomifrågor kring ditt abonnemang kan du kontakta vår Kundsupport. Fyll i formuläret ”kontakta oss” bredvid frågor och svar eller maila till kundsupport@stc.se, uppge alltid ditt Kund / Personnummer. 

    Du kan även chatta med vår Kundsupport, för att få specifik hjälp behöver du ange Kund/Personnummer. Chattbubblan syns längst ner till höger när det finns en ledig handläggare.

    Chattider:

    Måndag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00

    Onsdag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00

    Fredag: 09:00 - 12.00

    Har du ett ärende relaterat till din klubb finner du kontaktinfo till respektive klubb under klubbar. https://www.stc.se/klubbar/

    Telefonnummer till Kundsupport: 010-888 56 98

    Telefontider:

    Tisdag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00

    Torsdag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00