Hur kontaktar jag kundsupport?

  • Har du frågor om betalningar, autogiro, faktura eller andra ekonomifrågor kring ditt abonnemang kan du kontakta vår Kundsupport. Fyll i formuläret ”kontakta oss” bredvid Frågor & svar, välj "Typ av ärende" eller maila till kundsupport@stc.se, uppge alltid ditt Kund / Personnummer och typ av ärende i ämnesraden. 

    Vi behandlar alla inkomna ärenden, i turordning, åtgärd sker utefter datum ärendet sändes in, därmed bör man inte skicka samma ärende mer än en gång då det dessvärre förlänger handläggningstiden. 

    Du kan även chatta med vår Kundsupport, för att få specifik hjälp behöver du ange Kund/Personnummer. Chattbubblan syns längst ner till höger när det finns en ledig handläggare.

    Chattider* (öppet helgfria vardagar enligt nedan):

    Måndag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00

    Onsdag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00

    Fredag*: 09:00 - 12.00

    *Den 2/9 håller vi chatten stängd pga utbildningsdag för personalen. 

    Har du ett ärende relaterat till din klubb finner du kontaktinfo till respektive klubb under klubbar. https://www.stc.se/klubbar/

    Telefonnummer till Kundsupport: 010-888 56 98

    Telefontider (öppet helgfria vardagar enligt nedan):

    Tisdag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00

    Torsdag: 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12.00-13.00